zaterdag 30 oktober 2010

Nieuwe spulletjes dus...

Inderdaad... weer inspiratie voor nieuwe projectjes, want met de kerstkaartjes heb ik het even gehad.
Gister even lekker alleen naar de action geweest en natuurlijk weer niet met lege handen naar buiten gekomen. Er waren weer zo veel dingen die ik ´echt´ nodig had en niet zonder kon.
Er zijn mensen hier in huis die daar een andere mening over hebben ;)
Vanavond lekker als ontspanning en beloning na een dagje hard werken weer zitten freubelen.
Volgens manlief is er wer een bom ontploft op de eetkamertafel, maar ik vind het wel meevallen.
Zeg nou zelf.... Valt toch best wel mee?!?!?

Maar met nieuwe magnolia-stempeltjes moesten dus ook weer nieuwe kaartjes gemaakt worden met dit als eindresultaat:

Over de ´rode´ ben ik zelf niet zo tevreden, maar de ´paarse´ is wel helemaal naar mijn zin.
Morgen weer een dagje werken. Ben lekker eerder thuis omdat ik eerder ´mag´ beginnen omdat de klok verzet word, dus meer tijd om te knutselen.

2 opmerkingen: