maandag 25 oktober 2010

Kaartje & Kadootje...

Afgelopen vrijdag moesten we naar een verjaardag.
En bij een verjaardag hoort een kadootje.
Maar wat geef je iemand die niet weet wat ze wil hebben?
Inderdaad....een kadobon!
Alleen vind ik de verpakkingen van die kadobonnen zo suf dat het weer eens tijd werd om een ander omhulsel te maken.
Viel niet mee... Er zijn uiteindelijk 3 probeersels de papierbak ingegaan voordat het eindresultaat daar was.
Het is een lekker vrolijk doosje  geworden al zeg ik het zelf.


Er moest deze week natuurlijk ook nog een creatie gemaakt worden met mijn nieuwe potloodjes.
Mijn nichtje was de gelukkige!
Voor haar moest er een beterschapskaartje gemaakt worden omdat ze voor de 2e keer aan hetzelfde geopereerd moest worden.

Deze week moet er helaas weer veel gewerkt worden en hebben we nog een aantal verplichtingen dus veel geknutseld zal er wel niet worden.
Manlief vind dat helemaal niet zo erg omdat ik daardoor gister eindelijk eens tijd had om mijn knutselkast in de huiskamer op te ruimen en de dingetjes die ik niet meer gebruik aan een ander goed doel te schenken en de eetkamertafel leeg te maken en op te bergen op de vrijgekomen plekjes in de kast zodat we weer eens aan tafel kunnen eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten