zaterdag 21 mei 2011

Labeldoekjes

Gister de naaimachine eens onder het stof uitgehaald.
Niet dat ik nou zo'n ster ben met de naaimachine, maar had iets gezien waarvan ik dacht dat zelf ik het kon en aangezien ik momenteel toch tijd genoeg heb en nog stofjes en lintjes had liggen maar aan de slag gegaan en zie hier het resultaat:
 Achterkant
Voorkant

Omdat het eigenlijk best makkelijk was heb ik er ook nog maar eentje gemaakt voor een heel lief vriendinnetje die vorige week iets te vroeg is bevallen van een dochter.
Omdat haar naam wat te lang was voor op het doekje heb ik er alleen de eerste letter op genaaid.

 Voorkant
Achterkant

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke labeldoekjes!!
    Ben ook volger van je geworden.Leuke blog heb je.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ben volger bij je geworden kom ik af en toe eens bij je "bloghoppen".
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen